[linux-sohbet] Re: Kismi cozum: Linux + Is Bankasi Interaktif Bankacilik Islemleri

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 12:52:23 EEST

    Pazartesi 7 Temmuz 2003 13:24 sularında, imran.geriskovan@ttnet.net.tr şunları yazmıştı:

    > YKB yi nasil kullaniyorsunuz?
    > (Garanti gayet iyi.)
    > Benim Mozillayi kabul etmiyor.
    > Neyi yanlis yapiyorum acaba?

    > Imran

    Ben Garanti için Mozilla, Vakıflar için Konqueror kullanıyorum.
    Mozilla Vakıflar'ın Java'sında çuvallıyor, ama Konqueror güzelce
    çalıştırıyor. (Konqueror kendini w2k, iexplorer olarak tanıtıyor :-)

    Bağlantıyı netstat ile izlediğimde Mozilla her işlem için bağlantıyı
    yenilerken, Konqueror bağlantıyı hiç kesmiyor. Bu sanırım bazı sitelerde
    önem kazanıyor.

    Belki faydası olur diye yazdım.

    Esen kalın,
    Nilgün