[linux-sohbet] Kismi cozum: Linux + Is Bankasi Interaktif Bankacilik Islemleri

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 04 Jul 2003 - 21:04:46 EEST

    Netscape 4.7'den sonra uzun suredir is bankasinin internet bankaciligini
    Linux'ta kullanamiyordum. Listede de cogu kisinin kullanamadigini
    animsiyorum.

    Az once, Red Hat 9 uzerinde calistirdigim Galeon ile sanirim bu oldu.
    "Hangi javayi kurdun?" derseniz, animsamiyorum :-) Cunku, bu makine tam
    corba olmus durumda. Tomcat calistirmistim makinede, n tane java paketi
    var.:-) Olasi paketler:

    * j2re-1_3_1_04-linux-i586.bin
    * IBMJava2-SDK-1.3.1-3.i386.rpm

    ikisi de var sistemde. Malum java ayarlari yapilmis durumda zaten.

    Peki nasil oldu?

    Sayfa ilk yuklenmede malum sorununu soyluyor. Applet started diyor ama
    numarayi girince "Bekle kardesim, henuz yuklemedim" diyor. Sonra, guzel
    bir ctrl+r kombinasyonu sorunumuzu cozuveriyor. ve

    Henuz %100 verimli oldugunu soyleyemem ama belki baskalari da ugrasir da
    su sorundan da tam olarak kurtuluruz.

    Linux'u ve sorunlarimi onunla cozmeyi cok seviyorum.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin