[linux-sohbet] Re: Linux güvenliği tehdit altında

---------

From: Evrim ULU (evrim@core.gen.tr)
Date: Fri 04 Jul 2003 - 10:01:49 EEST

    Sancar Saran wrote:

    >200 bug cikmis, mesela neye gore, bir bug x 5 major distromu. (diyelim smb bug
    >1 mi sayildi, rh,mdk,suse,debian,slackware icin birer tanemi sayildi). Belli
    >degil. Onlarca worm var, hangilerce worm, isimleri nedir?

    M$'cilerin bu bug sayisi merakini anlamis diilim. Gecen sene bir M$
    seminerinde linuxun ~120 M$'in ~70 bugi oldugu gibi bir prograndist soz
    soylemisti M$ Turkiye urun muduru. Acikcasi herkese tavsiyem hic
    ugrasmayin hangi distroyu saydiniz vs die sormakla. M$'in kodu kapali mi
    kardesim? Peki aradaki fark kac? Ornegin 50 Bug daha fazla Lnx'ta. O
    zaman onlara verilecek tek bir cvp var.
    "Demekki M$'in daha bilinmeyen en az 50 BUG'i daha var, yani
    sistemlerinize shu isteyen biri bodoslama 50 FARKLI acigi kullanarak
    girebilir"

    >Ha worm yokmu ? Var, benim sisteme bile bulasti. (sozde RH uptade yapmistik,
    >ki zaten o gun bugundur gentoo cu olduk).

    Ho$geldiniz Sancar bey eki eki :P

    Saglicakla,
    Evrim.

    Bu listeden cikmak icin