[linux-sohbet] Re: [linux-guvenlik] Re: mozilla mail

---------

From: imran.geriskovan@ttnet.net.tr
Date: Thu 03 Jul 2003 - 13:02:19 EEST

    Mozilla 1.4 rc3 var su an. 1-2 hafta icerisinde
    1.4 stable cikmis olacak. Isterseniz bu surumu bekleyin
    ve bir deneme de onla yapin.

    Su an 1.4b kullaniyorum ve yakin zamanda degistirme
    gibi bir niyetim yok. Memnunum..

    Ayrica 1.5 serisinde browser, mail, composer vs vs
    tamamen ayri ve hafif uygulamalar halini alacak.

    Mimari degisiklik diyemem belki ama ciddi yapisal
    bir degisiklik soz konusu. Mozilla tabani "add-on"
    mekanizmasi one cikarilacak. Bu sayede muhtelif
    yazilimcilarin sisteme katkida bulunma imkanlarinin arttirilmasi
    hedefleniyor. Su an bu o kadar kolay degil.
    Ama buna ragmen bayagi ciddi hacim ve sayida add-on soz
    konusu. 1.5 ile bu surecin dahada hizlanmasi ve Mozilla'nin
    bir uygulama olmaktan cok gelistirme platformu olmaya
    dogru gidecegi soyleniyor ki benimde kisisel kanaatim o yonde.

    1.5 e gecis bir miktar agrili olacak tabiki.
    Bu su an mozilla listelerdeki trafiktende belli.
    Ama sonuc guzel olacak bence.
    Bence bir kulaginizda bu surecte olsun.

    Iyi Calismalar,
    Imran