[linux-sohbet] Re: Linux dergisi

---------

From: Julyano Ercin (julyano.ercin@netkonomi.com)
Date: Thu 04 Dec 2003 - 16:55:08 EST

    selam,
    ben www.netkonomi.com da güncel teknoloji haberleri çeviriyorum, arada
    linuxla ilgili haberleri burayada atıyorum, eğer çalışmalarınıza katkısı
    olacaksa size linuxla ilgili güncel haber çevirilerini sağlarım, xml/rss
    olarak siteden bilgi çekibilir, sadece linux ile ilgili yazılar çekilir.
    sevgi ve saygıyla
    julyano

    http://www.netkonomi.com --->teknoloji ve guvenlik haber
    http://www.maritimeclub.com --->deniz ve denizcilik