[linux-sohbet] Re: [linux-baslangic] Re: hos olmayan mesajlar,

---------

From: Kerem Can Karakas (karakask@itu.edu.tr)
Date: Fri 22 Aug 2003 - 16:45:11 EEST

    Kanımca herkes istediği işletim sistemini kullansın. M$'un
    programlarını kullananlar için tabii ki aptal denemez (kendileri bunu
    söylemedikleri sürece tabii ki). M$ piyasaya zamanında seçme şansı
    getirmek adına büyük işler başarmış bir sistemdir.

    Aptalca denebilecek stratejileri ve pazarlama yöntemlerini piyasaya
    sokmuş olan da M$ dır. Mesela eskiden bir program beklentilere rağmen
    tutmaz ise programı geliştiren firma biz bu programı bizden beklendiği
    gibi yapamadık kullanıcıları da hayal kırıklığına uğrattık derdi. Ama 95
    sonrası aynı programı yazan aynı firmalar biz bu programı iyi
    pazarlıyamadık demeye başladılar. Başka bir deyişle pazarlama ürün
    kalitesinden öne çıktı. Bu da büyük ölçüde M$'ın katkıları ile oldu.

    Serdar Hoca'nın da dediği gibi herkesin sigara kullanmaya içki içmeye
    orasını burasını kanserojen boyalarla çiziktirip vücudunun birbiri ile
    alakasız yerlerini birbirine bağlamaya ya da ekstradan delikler açma hakkı
    olduğu gibi windows ya da başka bişi kullanma hakkı da vardır

    Ama birisi çıkp da bana senin kullandığın işletim sistemini sadece
    dünyadan kopuk tiplerle özenti üniversite öğrencileri bir de salak
    hackerlar kullanyıyo. İşletim sistemi de bir kakaya benzemiyo. Şimdiye
    kadar bir iş yapan da yok derse, ben de o adamı şööle bir temiz tepeleme
    hakkımı kendimde yüksek müsadenizle saklı tutmak isterim ki. Benim de o
    zat'ı muhtereme yakası açılmadık ve gün yüzü görmedik hassasiyette olan
    duygularımı birazcık ucundan hissttirebilmem gerekmektedir. En nihayetinde
    insanız dimi?:)