[linux-sohbet] Re: [linux-baslangic] Re: hos olmayan mesajlar,

---------

From: murat alaoglu (murat@gunkar.net)
Date: Fri 22 Aug 2003 - 10:55:37 EEST

    Selamlar=20
    Aptal ak=FDll=FD ayr=FDm=FDndan ziyade, izninizle bende yorumumu iletmek
    isterim;
    Windows k=FDzlar i=E7indir! Erkekler Linux kullan=FDr!

    (Polemik yaratmak isteyenlere not; ancak yinede herkes kendi tercihinde
    =F6zg=FCrd=FCr. Ben s=FDn=FDrs=FDz d=FC=FE=FCnmeyi =F6=F0renenlerdenim. =
    Mesaj, Windows'u
    erkekler kullanamaz anlam=FD ta=FE=FDmamaktad=FDr. Mesaj; k=FDzlar =
    Linux'u
    kullanamaz anlam=FDna gelmemektedir. Tamam=FDyle ki=FEisel =
    d=FC=FE=FCncemi
    yans=FDtmaktad=FDr. =DDdeolojik, ticari, =FDrk=E7=FD, ay=FDr=FDmc=FD ve =
    karalama amac=FD
    ta=FE=FDmamaktad=FDr.)

    Sayg=FD, sevgi ve bar=FD=FE dileklerimle=20
    Murat ALAO=D0LU
    murat@gunkar.net