[linux-sohbet] Re: Windows Komedyası

---------

From: Levent Uysanel (leventuy@celiknet.com)
Date: Sun 17 Aug 2003 - 17:48:20 EEST

       Burada bahsedilen "enayibaşı" sıfatı acaba tıklamaktan mı ? Yoksa windows kullanmaktan mı kaynaklanıyor ? Microsoft olsa buna ne cevap verirdi. Öğrenmek isterdim doğrusu.

      Çıkardığım sonuç ; Windows kullanırken güvenlik önlemlerini aldıktan sonra., insanlar bazı özel yeteneklerini de geliştirmeliler. Nedir bu ? Tıklamadan önce geleceği görme, kahinlik, müneccimlik ne derseniz deyin. Yoksa "enayibaşılık" sıfatı kullanıcıyı bekliyor. :))

       Levent