[linux-sohbet] Re: devam

---------

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 21:26:34 EEST

    Windows uzerinde kazanilmis bir cok aliskanligim var. Bunlar bana hiz
    kazandiriyor, ben Linikus dusmani degilim ki, ama bu gecisi biraz daha
    yumusak bir sekilde yapmanin daha mantikli olduguna inaniyorum.

    Bu arada, okulumuza bir UNIX lab i acilmasi konusunda caba sarfediyorum.

    Bahsettiginiz araclari en kisa zamanda deneyecegim.

    Destekleriniz icin tesekkurler.

    Ali AYEN ( a2@aliayen.com )
    Erciyes Universitesi Bilgisayar=20
    Muhendisligi Bolumu - Kayseri