[linux-sohbet] Re: Windows altinda olan...

---------

From: Levent Uysanel (leventuy@celiknet.com)
Date: Mon 11 Aug 2003 - 12:49:21 EEST

    On Mon, 11 Aug 2003 12:09:05 +0300
    Volkan YAZICI <volkany@phreaker.net> wrote:

    >büyük larousse, cilt:17, sayfa:9015
    >ökseout: ANSIKL: Bot. "yarı asalak" bir bitki olan ökseotu
    >birçok ağacın dalları üzerinde yaşar....
    >asalagin parazit oldugunu da soylememe gerek yok sanirim.

    >herhalde bu sizin sorunuza da cevap olmustur.

     Maalesef cevap hiç olmadı. İnsanlar için geçerli olabilecek yarı parazit tanımlamasıyla Ökseotunu yarı parazitlik tanımlaması açıklanabilir mi? Siz bana insan organizmasının nasıl yarı parazit olabileceğini ve hangi bilimsel sınıflamada yer aldığını gösterirseniz cevap olabilecektir. Ökseotu linux kullanırsa ancak o zaman tanımınıza uygun yarı parazit bir linux kullanıcısını açıklamış olabilirsiniz. ;)

      Burada siz insan sınıflandırmasında yarı parazit başlığı açıyorsunuz. Ve alt maddeye linux kullananları yerleştiriyorsunuz. Linux kullanan bitkiler olsaydı elbetteki size yarı parazitlik sınıflamasını duymadığımı söylemeyecektim. Orada kastettiğimin insanlar için olan yarı parazitlik durumu olduğu anlaşılıyor.

      İyi çalışmalar

      Levent