[linux-sohbet] Re: Windows altinda olan...

---------

From: Seref Tufan Sen (s_tufansen@hotmail.com)
Date: Mon 11 Aug 2003 - 08:22:59 EEST

    Selam ,,,

    >From: Volkan YAZICI <volkany@phreaker.net>
    >To: linux-sohbet@liste.linux.org.tr
    >Subject: [linux-sohbet] Re: Windows altinda olan...
    >Date: Sun, 10 Aug 2003 21:20:51 +0300
    >
    >ifade etmek istedigim fikri dogru iletmisim fakat siz yanlis
    >anlamissiniz. evet ben sunu diyorum: bence (!), linux icin
    >gelistirmeyen bir kullaniciya gerek yoktur.

    Kusura bakmayın ama bu tip bir düşünce kesinlikle ve kesinlikle saçma. Siz
    bilgi işlem ile ilgili bir sektörde olup kendinizi o yönde eğitmiş ve
    geliştirmiş biri olabilirsiniz ve bu sayede ortama belli şeyler
    katabilirsiniz. Ama bunu herkesten beklemek çok yanlış.

    Linux'u yaygınlaştırmaya çalıştığımız şu günlerde linux sadece linux için
    geliştirme yapanlar içindir demek yapılan tüm çalışmaları yerin dibine
    vurmaktan başka bir şey değildir.

    >en basitinden siz LKD'ye uye oldugunuz zaman verdiginiz cuzi
    >ucret ile bu gelisme ortamina destekte bulunuyorsunuz. yani
    >sirf uyeliginiz bile dolayli yoldan bir gelistirme
    >davranisi. yani parazit bir linux kullaniciligi degil.
    >(orn: verdiginiz para linux'a siz gibi yeni gelistiriciler
    >kazandirmak ve seminer/senlik giderleri icin kullaniliyor)

    "Parazit linux kullanıcılığı" ne demek? İnanılmayacak derecede yanlış bir
    yoldasınız. Bilgisayar ile sadece belli işleri yapması gereken kişilerin
    illa Windows kullanması mı gerekiyor? Linux kullanmak için ya LKD üyesi
    olalım ya da bir şeyler mi geliştirelim? Gittikçe battığınızın farkına
    varın.

    >sonuc itibariyle bunlar benim fikirlerim, kesinlikle LKD
    >misyonunu tam olarak yansitmamaktadir.

    Neyse ki.....