[linux-sohbet] Re: dijital kameralar

---------

From: ibrahim . (israrengiz@hotmail.com)
Date: Mon 11 Aug 2003 - 00:02:41 EEST

               Tesekkurler.
              Radio komutu gercekten cok kolay bir sekilde calisti.gorkem cetin
    in redhat linux 7.1 isimli kitabinda buna deginmemesi beni hayal
    kirikligina ugratti.inaniyorum ki bu vardir da ben gormemişimdir.
      oyle ki ben, daha turkce karakter problemimi bile cozemedim.bu
    yazısma gurubları sayesinde, linux ile daha yakindan tanisiyorum.
              linux ile daha sorunsuz gunlere...