[linux-sohbet] Re: Novell, Ximian'ı satın aldı

---------

From: Egemen Metin Turan (mturan@metu.edu.tr)
Date: Tue 05 Aug 2003 - 09:22:38 EEST

    > Arkadaş sadece şaka yapmış, zaten :) işaretinden de anlaşılıyor. Bu

    Bence kimsenin (yuzyuze gorusmemis oldugu) birinin adini kullanarak
    bir sozcuk oyunu ile espri yapmaya hakki yok. Ortada ne bir sakayi
    gerektirecek durum var, ne de bunu saka olarak algilamamizi saglayacak
    tanisiklik. Bu liste sanirim birbirimize saka yapma yeri degil.

    > listedeki bazı arkadaşların bazen harbiden gereksiz yere agresif
    > davrandıklarını düşünüyorum. Espiriyi beğenmeseniz de ( ki ben de

    Benim bahsettigim de iste boyle algilamalara acik durumlara hic mahal
    vermemek gerektigi. Siz bunu nasil espri olarak algiladiysaniz
    baskalarinin da anlamamalari durumu soz konusu olabilir.

    > beğenmedim), arkadaşın niyeti ortada, oysa ki "saygısızlık" niyeti
    > bozar.

    Ben birilerinin espri yaratmak gerekcesi ile kisilere saygi limitini
    asmamalari gerektigini dusunuyorum. Birlikte yasamanin kurali
    ozgurluklerimizin sinirinin baskalarinin ozgurleri ile sinirli
    oldugunu gercegine daha fazla ozen gostermekten geciyor sanirim.

    > Saygılar
    > BURHAN

    Not: Ozel konusabilecegim duzeyde cumleler iceren ama yanlislikla
    listeye giden mail konusunda tekrar ozur dilerim. Bu ozel mail
    konusunda listede konusmayacagim.

    Saygilar, Sevgiler

    Egemen Metin Turan

    Share the Knowledge, Protect the Freedom