[linux-sohbet] Re: htaccess sorununun yarattigi liste sorunu..

---------

From: Serdar KOYLU (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Sat 02 Aug 2003 - 19:38:35 EEST

    Selamlar..

    Dogrusu hocam, bir kac bir seyler yazmak istedim ama, sadece ne isi var bu=
    =20
    mesajin bu listede diyerekten vazgectim.

    Bence, insanlar (her ne kadar su anki gruplandirmaya karsi olsamda) bir=20
    sekilde emek verip farkli amaclara hizmet veren listeler olusturmus,=20
    usenmemis. Boyleyken sorulari alakasiz listelere yazmak, ayni seyi, ileri,=
    =20
    network, baslangic vs. listelerine doldurmak...=20

    Bundan sonra prensip olarak bu tur mesajlara cevap yazmama karari aldim,=20
    Kendimce. Kimseyi zorlayamam ama herkes boyle yaparsa bu emek gercek amacin=
    a=20
    ulasabilir saniyorum..

    Diger yandan, su ileri listesinde newbie mevzularini gormekten ne zaman=20
    kurtulacagiz ? Liste bu hale gelsinde, guzelce arsivleyeyim diyorum, hatta=
    =20
    kagida filan dokeyim ama, sendmailneden yuklenmez ki diyen mesajlar varken=
    =20
    sadece kagit israfi olacak..

    Saygi ve sevgiler..

    Cts 02 A=F0u 2003 18:22 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: