[linux-sohbet] Re: redhat 9 mp3+httpd turkce problemi

---------

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 06:51:20 EEST

    Salı 22 Nisan 2003 00:53 tarihinde şunları yazmıştınız:
    > Selam,
    >
    > =2DRedhat 9 da mp3 leri xmms ile acamiyorum..
    >
    > acaba ayni problemi yasayan varmi ?

    http://www.freshrpms.net adresinden xmms-mp3 paketini kuruverin. Redhat mp3
    paketlerini patent problemi nedeni ile dağıtmıyor.

    Apache için genelde ssl konfigürasyonunu kaldırmak canlandırır -- kutudan ya
    ssl, ya perl modülleri eksik çıkabiliyordu.

    Esen kalın,
    Deniz