[linux-sohbet] Re: redhat 9 mp3+httpd turkce problemi

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 01:42:41 EEST

    Salı 22 Nisan 2003 00:53 sularında, Sevket Keser şunları yazmıştı:
    > Selam,

    > httpd, sistem tr iken problemli..=20

    # LANG=C /etc/init.d/httpd restart

    yazarak denediniz mi?

    Aslında sorun tr olmasında değil, ben
    /etc/httpd/conf.d dizininde sadece php.conf dosyası
    kalacak şekilde diğer dosyaları başka bir dizine
    aktarıp doğrudan açılıştan itibaren çalışmasını sağlamıştım.
    Bana fazlası gerekmediğinden nedenini aramadım.

    Esen kalın,
    Nilgün