[linux-sohbet] Red Hat: Eski surumleri ve son surumu

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 04 Apr 2003 - 17:04:09 EEST

    Oncelikle yeni surumun 9.0 degil 9 oldugunu (Red Hat Linux Release 9)
    animastmak isterim. ikisinin farki; 9'un devaminin 9.1 olmayacagi olarak
    yorumlanabilir sanirim. 9 uzerine bazi guncellemelerle devam edecekleri
    seklinde bazi yerlerde yorumlar okudum.

    Gelelim habere:

    http://www.linux.org.tr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=466&mode=nested&order=0

    Red Hat, 6.2 ve 7.0 icin guncelleme destegini birakti. Bundan sonra, "Red
    Hat"'ten bu surumler icin guncelleme indiremeyeceksiniz. Ancak su ana
    kadar oldugu gibi, kullanicilar kendileri rpm yapip dagitmak konusunda
    daha istekli olabilirler.

    Bu ne anlama geliyor? Bunu birkac yere daha sordum. Merak ettigim su:
    Diger dagitimlarda durum ne? SuSE'nin guncelleme politikasi nedir?
    Mandrake, Debian, Salackware vs vs. Bu dagitimlarin da Red Hat Nwtwork
    gibi hizmetleri var mi? Bilenler aciklayabilir mi?

    Tesekkurler.
     --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org devrim.gunduz@linux.org.tr