[linux-sohbet] Re: counter.li.org

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Mon 30 Sep 2002 - 12:38:21 EEST

Selam,

li.org, ticari bir vakıf. Kar amacı güden vakıflar yasal
olarak ülkemizde kurulmadığından Türkiye'ye gelemediler.

Sitelerine girerseniz bir üye kayıt mekanizmasından başka
işe yarar birşey bulamazsınız. Neye destek sağladıkları
meçhul...

Onlar tarafından sonuncu sıraya konmak bizim için şereftir.

Esen kalın,
Nilgün

Pazartesi 30 Eylül 2002 11:08 sularında, Alper Oğuz şunları yazmıştı: