[linux-sohbet] Re: bir oneri :)

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 13 Sep 2002 - 17:06:08 EEST

Merhaba,

Fri, 13 Sep 2002 15:53:48 +0300 tarihinde Gürkan KARABATAK
<gkarabatak@firat.edu.tr> yazdi:

EA> Bildigin kadariyla sourceforge.net benzeri bir proje, LKD'nin uzun
EA> vadeli planlari arasinda var.
DF> Tabii bu ise bas koyan, ciddi bir bicimde calisma yapan insanlar olursa
DF> bir anda kisa vadeli plan haline gelebilir :-)
DF> Olay tamamen insan gucu ile ilgili.
GK> Valla patron sizsiniz siz diyin su su lazim heralde birileri çikar yapar
GK> en azindan ben yapmaya çalisirim :o)
Patron falan degilim. Enver Altin da degil.

Burada hepimiz patronuz. Cunku Linux'un sahipleriyiz. Kimsenin birbirine bir
ustunlugu yok, bir isin yapilmasini isteyen ve buna vaktini ayirabilen
insanlar bunu yapiyor.

Sizin hic kimseden farkiniz yok. Siz de inceleyip soyleyebilirsiniz
"turkiye'de bir sourceforge yapimi icin sunlar sunlar gerekli" diye. Hatta
"bakin ben boyle bir ise girisiyorum kimler boyle bir projede calisir?" da
diyebilirsiniz.

Sizin de iki kolunuz, iki gozunuz var; benim de ya da Enver'in de.
"Birileri"nin yapmasini beklemeden neden siz yapmayasiniz?

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694