[linux-sohbet] Re: Türkçe font testi -- linux.org.tr sunucusundan þüpheleniyorum

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Sat 26 Oct 2002 - 13:40:25 EEST

Cumartesi 26 Ekim 2002 13:36 tarihinde =C5=9Funlar=C4=B1 yazm=C4=B1=C5=9F=
t=C4=B1n=C4=B1z:
> bende redhat 8.0 kurmutum ve ayn sorun vard... biraz uratm ve
> fazla uramak istemediimden gelecek 2.0 ykledim...

Ne deyim ki.... Turkce karakterlerinizin hic birisi bu postaya yansimamis=
=2E=20

Content-header'iniza baktim, yok, yani on tanimli olarak iso-8859-1.=20

RH 8.0 ile Turkce karakter problemim yok. Postayla da Turkce karakter=20
problemim yok. Linux.org.tr listelerine gonderdigim postalarda Turkce=20
karakter problemim var.=20

Esen kalin,
Deniz