[linux-sohbet] Re: [linux-sohbet] Re: Redhat 8.0 hakkýnda

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 25 Oct 2002 - 14:30:39 EEST

Selam
Ben ilk kullanmamda bi çok sorunla karşılaştım. Türkçe sorunu neredeyse yok
ancak Türkçe bir çok şeyi sorunlu hale getiriyor. Masaüstünü Türkçe
yaptığınızda vfat partitionları mount ettiğimde türkçe karakterli dosyalar
ve dizinlerde invalid unicode şeklinde hatalar oluyor ve bu dosyaları
okuyamıyorsunuz. Başka bir problem ise Türkçe haliyle Apache çalışmıyor. ve
lpd de de sorunlar yaşadım. Özellikle masaüstünüzü Türkçe yapmayın derim.
Kolay gelsin.