[linux-sohbet] Re: latex ile doktora tezi yazimi

From: nazim@asista.com.tr
Date: Thu 24 Oct 2002 - 09:42:05 EEST

Merhaba,

Mustafa Akgul wrote:
> ek olarak bilkent, standford vs de var.
> report.sty'i alip uyarliyabilirsiniz.
> turkdef.sty'i uretmistik bir ara. basliklari kolayca
> degistimek icin. O da isinzie yarayabilir

Aslinda latex'de turkce ile ilgili problemim yok.
Yani, baslik'lar ve diger hersey problemsiz olarak
turkce cikiyor. Turkce hecelemede de problem yok.
Bunlarin hepsi cozulmus. Cozenlere tesekkur ederiz.

Ama daha ince problemler var. Mesela bolum adlari huge
font'da cikiyor. Normal olmali. Ya da appendix ile
baslayan sayfayi toc icine koymak istiyorum.

Ben latex'i cok iyi bilmiyorum. Bilen birisi
icin herhalde yukarida saydigim problemler cok
kolayca cozulebilir.

sty dosyalarini inceliyorum. Biraz fakat alacak.

> yunus@listweb.bilkent.edu.tr
> listesi Turkiye'deki TeX/LaTeX kullaniclari listesidir.
> (Bir Listproc listesidir,
> http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/yunus.html
> yoluyla uye olabilirsiniz)
>
> Epeydir uyukluyor ama sorarsaniz bakalim neler cikar?

Uye oldum. Ama, herhalde listede benden baska kimse yok.
Yada ITU'de tezini latex ile yazan bir ben varim.

Cok gariptir. Bir zamanlar ITU'de windows'un adi bile
gecmezdi. Simdi Fen Bilimleri Enstitusu, tezler icin
windows doc formatinda template yayinliyor.

Saygilarimla,
Nazim KOC