[linux-sohbet] Re: [linux-sohbet]

From: Alper Oğu (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 08 Oct 2002 - 10:45:20 EEST

Merhaba,

Karakter setiniz ISO-8859-15 gelmis.

08.10.2002, 09:11, Burak DAYIOGLU wrote:
BD> Bu tur cicili bicili, hayati kolaylastirici ozellikler ve
BD> yazilimlar slackware'de olmaz. Felsefi fark var...
BD> Slackware'de mazohizm on planda tutulur, en fazla aciyi ceken ve
BD> yine de calismayi surdurebilen kullanicinin en deneyimli (guru
BD> pozisyonu) kullanici oldugu dusunulur.=20
BD> RedHat'te ise isin yapilmasi onemlidir. Isi yapmak icin dileyen
BD> aci cekme, dileyen de GUI'den iki tusa tiklama secimini
BD> yapabilir.
BD> Slackware'cilere sevgilerimle.

Burak bey mazohist taniminizdan dolayi sizi esefle kiniyorum. :)

Slackware yalin bir dagitim olarak kalmak istediginden, bir yazilimi
kaynak kodundan derleyip kullanmak nasil ise o haliyle gelen bir
dagitimdir. O yüzden paketler olusturulurken o yazilimin orijinaline
sadik kalinmaktadir. Cekirdek dahil. :)

sevgiler

--
 Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr