[linux-sohbet] send mailden qmaile aktarim nasil olacak

From: goncabar (gbar@unimedya.net.tr)
Date: Thu 03 Oct 2002 - 09:19:03 EEST

Merhaba;

Sirketimizde mailserver olarak mandrake üzerine kurulu send mail programi çalisiyor.Simdi ise-daha önceki sorularimdan hatirlayacaginiz gibi- redhat üzerine Qmail kurulumu yaptim ve bu sisteme geçmek istiyoruz.Fakat ayni zamanda bir isp sirketi oldugumuz için pek çok kullanici ve her birinin pek çok farkli konfigurasyonu var.Sendmaildeki kullanicilari -Qmail üzerine aktarmak için yazilan bir script var mi .Benim her iki sistem için de konfigurasyonlarim asagidaki gibi.

tesekkürler
Gonca

Eski sistem söyle idi
her kullanicinin mailleri var/spool/mail/username olarak saklaniyordu.
adduser -g guest -d/dev/null -s/bin/false username komutu ile yeni kullanici yaratiyordum.(bu kullanicilar default domain altinda yaratiliyor.)
Virtual domain ve kullanicilarini ise linuxconf ile yaraatiyorduk ve default domain altindaki mailboxlarina yönlendiriyorduk.

simdi ise(Qmailde)
Qmaili qinstall scripti ile kurdum.
Kullanicilarin mailboxlari home/vpopmail/domains/vdomainname/username/Maildir altindaki cur-new ve tmp de sakli olacak.
Ayrica default domainde hiç kullanici hesabi açmayip hepsini virtual domain altinda yaratmak istiyorum.

arti olarak sifreleri de aynen aktarmam gerekecek