[linux-sohbet] Bir anakart degisimi.

From: Emre Pars (emre@parstr.net)
Date: Sun 01 Dec 2002 - 05:00:18 EET

Bilgisayarimda Windows 2000 ve Redhat 8.0 yuklu.
Gecen gun anakarti degistirdim.Hardiski aynen yeni anakarta taktim ve
windowstan boot edeyim dedim..
Yariya kadar yuklendi ve Inaccessible boot device diye bir hata vererek
o muhtesem mavi ekran yuzunu gosterdi..
Tabii bundan sonrasi malum windows yeniden kuruldu butun driverlar
yeniden yuklendi yedekler acildi 2 gun sistemi toparlamaya gitti..
Daha sonra haliyle lilo uctugu icin redhat cd si ile rescue mod'da linux
u actim.
Lilo yu yeniledikten sonra linux'dan boot ettim..
Kernel falan sorunsuzca yuklendi kudzu devreye girdi hardware'de
degisiklik var dedi ve
Eski anakarta ait butun devicelari kaldirdi..
Daha sonra yeni anakartta buldugu devicelari kurdu.configure etti ve
redhat X window dahil 3dk icinde sapasaglam calisiyordu..
Guvenilir ve 200$lik windows un dustugu durum bu..
Linuxu her zamankinden daha cok seviyorum..:)

Emre