[linux-sohbet] Re: [linux-sohbet] GPRS'le internet nasıl

From: Cem Kanioz (cem@efes.net.tr)
Date: Mon 18 Nov 2002 - 18:57:00 EET

Merhaba,
tcell de gprs olayı soyle baglantı ucretsiz data uzerinden fiyatlandırma var
o da assa yukari 5mb 7 milyon TL tcell gprs icin superonline uzerinden
asyncron baglanti kullanmakta dolayisi ile her baglantida degisen bir ip
oluyor hiz tam su yada bu diyemiyorum ama smartphone dan emaillerimi
cekerken gayet tatminkar

saygilar

cem