[linux-sohbet] Re: GPRS'le internet nasıl

From: volkan@apb.com.tr
Date: Mon 18 Nov 2002 - 11:51:48 EET

Merhaba ben Kendim olusturdugum slackware tabanli minik bir dagitim, 386
cpu 8 MB ram 'li bir PC ve=20
GPRS modem ile (cep telefonu degil)
daha bu ctesi baglanarak bir test yaptim.
fakat bendeki GPRS modem 9600bps idi..

Hic bir sorun yasamadim gayet guzel baglandi.

www.google.com
adresinden linux GPRS ppp anahtar kelimeleri ile arastirma yaparsaniz
karsiniza bir suru baglanti gelecektir.

GPRS modem degil cep telefonu ile baglanti yontemlerini anlatiyor zaten
butun baglantilar. IRDA, BlueTooth herneyse cep telefonunuza ulasmanin bir
yolunu buluyorsunuz, gerisi geliyor..