[linux-sohbet] Re: Portal

From: Davut Topcan (topcan@karadeniz.org)
Date: Fri 15 Nov 2002 - 11:01:52 EET

Ilk mesajimi dikkatli okusaydiniz bunlari yazmazdiniz.
Ben teknik konularda gerektigi kadar yirtiyorum zaten, siz o konudada
musterih olun.Yani listede kimseye portal hazirlatmak derdinde filan
degilim.

> Ciddi bir is yapilacaksa, bunun bir haftaya sIkIstIrIlmamasI
> gerektigini
> de dusunuyorum.
Kurumsal bir sirkette yapilan her turlu is zaten ciddidir merak etmeyin.

 See You Later
  Davut Topcan
Tel : 212 295 4737
Fax : 212 295 4743