[linux-sohbet] Re: Portal

From: Davut Topcan (topcan@karadeniz.org)
Date: Fri 15 Nov 2002 - 09:33:24 EET

Sayin doruk fisek,
Bu portal isi cikmadan cok once bu dokumani zaten okumustum ama kac kisi ile
hazirlandigina dikkat etmemistim bu bir. ayrica burasi bir sohbet listesidir
ve insanlarin teknik konulardan biraz uzaklasip sohbet ettikleri bir yerdir
! ve bu soruda arastirma yapilacak, hele hele dokumanlarin icine dalinacak
bir soru, hic degildir.Ama yinede gostermis oldugunuz ilgiye ve dokumana
tesekkur ederim.