[linux-sohbet] Portal

From: Davut Topcan (topcan@karadeniz.org)
Date: Thu 14 Nov 2002 - 15:53:48 EET

 Herkese Merhaba,
 Bir eneji portali hazirlamaya calisiyorum bunu icin dcp-portali kurdum ama
cok fazla begenmedik siz hangi portallari tavsiye edersiniz yada hangi
portal daha kolay degistirilirim yada hangi portali daha kisa surede
degistirip kendi istedigim sekle getirebilirim.Goruslerinizi bekliyorum.

 See You Later
  Davut Topcan
Tel : 212 295 4737
Fax : 212 295 4743