[linux-sohbet] Re: Linux'ta sql server var mi?

From: Bora TASHAN (boratashantr@yahoo.com)
Date: Wed 13 Nov 2002 - 15:14:33 EET

MS in sitesine baktim ama SQL server'in LINUX
versiyonunu goremedim. :p

Sadece bir yerlere tas atayim dedim.

Bir ara zaman olunca herseyi ms in icat ettigini sanan
degerli win kullanicilarina ve gelistiricilerine
SQL server <> MSSQL oldugunuda anlatmak gerekecek. :))

Saygilarimla
--- Alper Oğuz <alperliste@showtv.com.tr> wrote:

> Merhaba,
>
> Kasim ayi seminerlerinden sonra bu soruyu soranlar
> icin bir ceza
> belirleyelim. :)
>
> ------------------
> MySQL Veritabanı Sunucusu
>
> Konuşmacı : Doruk Fişek
> Tarih : 13 Kasım 2002
> Saat : 18:30
> Yer : Ankara Üniversitesi Fen Fakültesi Kırmızı
> Salon
>

> SQL'e Giriş
>
> Konuşmacı : Koray Toksöz
> Tarih : 16 Kasım 2002
> Saat : 15:00
> [...]
U2 on LAUNCH - Exclusive greatest hits videos
http://launch.yahoo.com/u2