[linux-sohbet] Re: Programcı

From: Kemal Polat (polatk@hotmail.com)
Date: Fri 27 Dec 2002 - 09:55:40 EET

>Bu dağıtım işlemi için para alabilirsiniz. Burada önemli olan nokta,
dağıtımda bulunulan >GPL lisanslı yazılımın kaynak kodlarının verilmesi ve
dağıtımı alan kişinin de bunu >tekrar dağıtabileceğinin bilinmesidir.
>Merhaba; Etik olarak alan kişinin aynı programı ücretsiz olarak elde
edebileceğini de bilmesi gerekir. Bazı şahıs/firmaların örnek olarak php
nukeportalını sanki kendileri yapmış gibi pazarlayıp 3000$ istediklerine
falan rastladım. Burada istenecek para sadece kurulum destek vs hizmetleri
altında alınabilir. Kodların satılması uygun bir davranış olmaz diye
düşünüyorum. Para vererek aldığınız bir programın internette bedava
dağıtıldığını öğrenmek biraz can sıkıcı değil mi? İyi günler dileği ile...

Protect your PC - Click here[1] for McAfee.com VirusScan Online

--- Links ---
   1 http://g.msn.com/8HMREN/2024