[linux-sohbet] Fw: Bilgisayar Bölümü Türkiye linux ve openoffice hakkındaki düşünceleriniz

From: Ramazan Kalyoncu (ramazan@kalyoncu.net)
Date: Wed 25 Dec 2002 - 16:08:55 EET

Selamlar
Yahoo gruplari bilgisayar bolumununden bir forward maili yazan arkadasa
listeye uye olmasini tavsiye ettim .
cevaplayan arkadaslar araserdal@hotmail.com adresine cc olarak gecerlerse
ilgili arkadasta uye olmadı ise
yazilanlardan haberdar olur.
(Not :bu maili daha cok arkadasa ulasmasi icin her iki listeye birden
gonderilmistir)
saygilar

Ramazan KALYONCU