[linux-sohbet] Re: Bir upgrade hikayesi

From: Umt (php@kakalak.org)
Date: Fri 13 Dec 2002 - 13:52:50 EET

Eger daha iyi dokuman okusaydim, daha cok tecrubem olsaydi ben de sorun
yasamazdim...

Sizce hayatinda bu sorunlari bir kere yasayan birisinin tekrar yasama
olasiligi nedir? (Yok degildir tabii ki, ama daha dusuktur)

Neden sorun yasadim? Cevaplar:

1. Cunku boyle bir seyi ilk defa yasadim, ilk defa yaptim...

2. Daha once hep redhat ile ugrasirdim, windows gibi bolca herseyi otomatik
yapan tool var. Acaba arkada neler oluyor? Bunu ogrenmem icin slackware
kurmam gerekti.

Makinamin ne servisler verdigini biliyordum. Ama bu servislerin ayarlamasini
genelde webmin uzerinden yaptim. Oysa yeni makinada bunu tamamen kendim
ayarlamak istedim. Akliniza gelebilecek tum paketleri source uzerinden
derleyip kudum. Sonucta zaman alsa da basarili oldum. Bundan sonra tekrar
upgrade yapmam gerekirse sorun yasamayacagim. Ve eger 3 ayda bir yapiyor
olsaydim omurilikten yapiyor olacaktim muhtemelen cogu seyi :)))

> Valla 3 ayda bir sistem yenileyen (gerek update, gerek hardware upgrade)
biri