[linux-sohbet] Re: iso file'lar

From: goncabar (gbar@unimedya.net.tr)
Date: Thu 22 Aug 2002 - 17:21:36 EEST

ben de dediginiz gibi yapiyorum. burn image seçiyorum,iso file 'i seçiyorum
fakat dosya tipi all files mi olmali yoksa image files(*nrg,*iso)yu mu
seçecegim
benim amacim download ettigim iso file'i hdd den cd ye kopyalayip,bu cd nin
bootable olmasi (anlamaya çalistigim bu sekilde cd ye yazdigimda cd de
gördügüm dosyanin uzantisi ne olcak? red hat kurulumu yapabilmek için tar.gz
uzantili dosyalara ihtiyacim var degil mi)
tesekkürler