[linux-sohbet] iso file'lar

From: goncabar (gbar@unimedya.net.tr)
Date: Thu 22 Aug 2002 - 16:40:37 EEST

merhaba
ben red hat iso file larini download ettim ve simdi bu file lari cd ye kaydederek bootable cd yaratmak ve buradan red hat kurulumu yapmak istiyorum.
Nero programi kullanarak iso file i cd ye kaydettim.Fakat cd deki dosya da linux dosyalarinin tanidigimiz formati olan tar.gz degil de bir iso file oldu ne yapmaliyim