[linux-sohbet] Re: Linux kullanicilari :)

From: Çetin Baloğlu (baloglu@gmx.com.tr)
Date: Sat 17 Aug 2002 - 17:18:31 EEST

Yok bence ne readme ne dontreadme olsun , hiç bi şey olmasın zaten anlamsızlar,
bende hep derim nedir bu readme ya diye ama daha hiç bakmadım, demekki gereksiz bi şey
olsa gerek :-P. Şöle dizine bi bakıyom script varsa direk çalıştırıyom yoksa configure
make make install gidiyom aklıma ne gelirse. Ama asla bakmıyom readme felan gibi gereksiz şelere.
Bide kim bu Cox ya, sallandıracan bundan 2 tane taksimde bakın bakalım penguencilere
laf oluyomu.