[linux-sohbet] spamguard

From: goncabar (gbar@unimedya.net.tr)
Date: Fri 16 Aug 2002 - 13:39:33 EEST

merhaba;
dün bir qmail kurdugumdan ve bununla çalisacak virüz ve spam programi ile ilgilendigimden bahsetmistim.
Anlamaya çalistigim bir sey var qmail üzerine third party bir virus ve spam taramasini qmail scanner olmadan kuramaz miyim Önerdiginiz spam assassin ve razor programlarinin kurulumunu inceledim biraz karmasik geldi.bunun yrerine su anda hotmailin de kullandigi spamguard'i kursam bunu da mi qmail scanner ile kullanmam gerekir.
Arti olarak spam programlari ile ilgili turkçe bir link varmi acaba