[linux-sohbet] qmail scanner kurulumu ile ilgili turkce kaynak var midir

From: goncabar (gbar@unimedya.net.tr)
Date: Thu 15 Aug 2002 - 17:51:21 EEST

qmail scanner ve bununla kullanilacak olan spam assassin ve razor programlari ile ilgili webdeki dökümanlari okuyorum ama bunlar benim için oldukça karmasik kurulum için elinizde türkçe dokümanlar var midir acaba? yada q maille virus ve spam testi için kullanilacak daha kolay bir program tavsiye edebilir misiniz