[linux-sohbet] Re: Razor kullanıyor musunuz? Benim tecrübem

From: Volkan YILDIRIM (volkan@apb.com.tr)
Date: Thu 15 Aug 2002 - 09:09:45 EEST

estafurlah ne gucenicez,
bu sabah ise biraz erken basladim henuz motorun yaraticilik enjeksiyonu da
isinmadi.

hatamizi tamir etmek yerine yeni bir olay yaratalim:

sevgiliniz size e-mail atiyor ama spammer oldugu icin e-mail i bounce
ediyor (sevgiliniz Abdullah Guclu degil varsayiyorum). ne biliyim ya da
yurtdisindan microsoft firmasindan yillik 150000$ lik is teklifi geliyor
ama size ulasmiyor bill gates spammer saniliyor.

hayatin anlami kalmaz.

--
Volkan
YILDIRIM