[linux-sohbet] Re: server ve internet dağıtımı

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 01 Aug 2002 - 20:04:38 EEST

Merhaba,

Thu, 1 Aug 2002 18:25:57 +0300 tarihinde "h." <bencenker@hotmail.com> yazdi:

H> yeni bir linux sürümü ile internet dağıtmak istiyorum kablonetten alıp şirket
H> içinde 6 bilgisayara sunmak istiyorum ama aynı zamnada ana makinayıda
H> kullanayım
H> mandrake bu konu için iyi bir seçimmi linux ile 1 aydır uğraşmaktayım
H> sorularım cevap verirken bunun dikkate alınmasını rica ederim
her dagitimin kendine gore iyi/kotu ozellikleri var. en iyi bir dagitim olsaydi, sadece o olurdu zaten etrafta.

onemli olan sizin rahatliginiz, sizin kullanim kolayliginiz. zaten linux'a alistiktan sonra, dagitimin ayarlarinda kendi isteklerinize gore degisiklikler yapacaksinizdir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694