[akgul-duyuru-289] dogum gunune davet, CC toplantisi, Egitim Teknolojileri Konferansi

---------

[akgul-duyuru-289] dogum gunune davet, CC toplantisi, Egitim Teknolojileri Konferansi

From: Mustafa Akgul <akgul_at_bilkent.edu.tr>
Date: Sun, 11 Apr 2010 18:29:22 +0300

I. Internetin yas gunu
II. Creative Commons Toplantisi
III. Egitim Teknolojileri Konferansi

http://internethaftasi.org.tr/

Bildiginiz gibi 5-18 nisani Bilisim Sivil Toplum Kuruluşlarının
öncülüğünde tüm ülkede İnternet kültürünü yaymaya, interneti tanıştırmaya ve
yönelik etkinlik yapılıyor. Büyük şehirlerin dışında,Hakkari'den Rize'ye,
Eskişehirden Sakarya'ya, Nevşehir'den
Osmaniye'ye, Antalya'da Yozgat'a pek çok ilde etkinlik yapıldı, yapılmakta.

İnternet haftasının ortasındayız. Sizde, ilinizde, kurumnuzda, köşenizde,
blogunuzda İnterneti yazabilir, konuşabilir, bir etkinlik yapabilirsiniz.
Logo yada banneri yerleştirebilir, internethaftasi.org.tr
forumlarda goruslerinizi (sikayet, öneri ve dileklerinizi) yazabilirsiniz.

Her ilde yapılan etkinlikleri hafta webinde görebilirsiniz.

 İnternetin Dogum Günü Partisi:

12 nisan günü İstanbulda Eminönünde İstanbul Ticaret Odası Meclis
salonlarında Ulaştırma Bakanı'da beklediğimiz bir kutlamamız var.
Tüm İnternet gönüllülerini, tüm yurttaşlarımızı davet ediyoruz.

Dogum gününü Netden yayınlamak istemiştik, ama İTO'nun Meclis
salonlarından canlı yayın yapılmasın yönünde ilke kararı nedeniyle
yapamıyoruz.

İnternet yaşamdır!

======================================

II. Creative Commons (CC) Toplantısı:

18 Nisanda saat 19.30 da Bilgi U. Dolapdere Kampusunda,
"Mahkeme Salonunda" CC Avrupa'nın katilimi ile
Türkiye CC toplantisi yapilacaktir.

Alex Schaub (Fablab Academy)
Kristel kersten (KopieCopy)
Thin Nhuyen (Science Commons)
Dr. Peter Troxier
Dr. Emre Bayamlıoğlu

http://creativecommons.org

III. Bogazicinde Egitim Teknolojileri Konferansı

Boğazici Üniversitesinde, 26-28 Nisan 2010 tarihleri arasında
ULUSLARARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONFERANSI düzenlenecektir.
Konferans web sayfası www.iet-c.net

Konferansa tüm meslektaşlarım davetlidir.

Konferasta görüşmek dileğiyle.

Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Ph.D.
mail: ismanay_at_hotmail.com