[Linux-programlama] Re: php & mysql bitirme projesi önerileri

---------

[Linux-programlama] Re: php & mysql bitirme projesi önerileri

From: Uğur Yıldız <yildiz.ugur_at_gmail.com>
Date: Fri, 27 Mar 2009 23:45:16 +0200

kullanıcılar web sitesine girecek ve internette gördüğümüz her türden web
formunu oluşturabilecekler; bu bir firmanın iletişim formu olabilir, iş
başvuru formu olabilir, yada benzeri özel içerikli bir form olabilir. nasıl
dreamweaver gibi bir editörde html bilmeden web formları oluşturulabiliyorsa
kullanıcı bu sistemde bir form oluşturup, içinde olacak tüm alanları
(textbox, textarea, select menu vb..) ,özellikleri ve geçerlilik
(validation) kuralları ile birlikte hiç web tasarım bilmeden oluşturabilmeli
ve oluşturduğu forma dair bir url üretilip onun üzerinden belkide bu
sistemin dışındaki bir web sitesi içinde örneğin iframe ile sunabilmelidir.
ayrıca forma gönderilen bilgiler veritabanında tututlabilmeli ve
raporlanabilmelidir. belkide bi kaç yol olabilir örneğin form doldurup
gönderildiğinde hem veritabanında tutulup hemde belirlenen bir e-posta
adresine bilgiler gönderilebilir.
eğer gerçekleştirirsen projene hosting ve alan adı desteği sağlamak isterim.
kolay gelsin.
aslında limesurvey anket sistemi bu söylediklerimin çoğunu yapıyor
(geçerlilik kuralları biraz sınırlı) ama son kullanıcı için çok karışık bir
sistem.
bir incele istersen. bence bu sistemden daha kullanıcı dostu olması lazım
yapacağım sistemin ve web formlarında yaygın kullanılan bazı alanların ve
işlevlerin hazır olarak sunulması yaygın kullanılabilir olmasını sağlar.

UÄŸur YILDIZ
ugur_at_uguryildiz.net