[Linux-programlama] POP3, IMAP kurulumu ile ilgili

---------

[Linux-programlama] POP3, IMAP kurulumu ile ilgili

From: Guychmyrat Amanmyradov <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Fri, 27 Mar 2009 10:36:11 +0000 (GMT)

Eğer bu foruma bu konuyu göndermemen gerekiyorsa, kusura bakmayın.
Aranızda bu konuda tecrübeli olduğunu düşünüyorum.

Ubuntu servera sendmail kurdum.

sendmail abc_at_abd.com
mesaj
Ctrl + D

ile mesajımı gönderebiliyorum. Gidiyorda.

Şimdi, info_at_abc.com şeklinde kullanıcılar nasıl oluşturabilirim?
sonra oluşturduğum kullanıcılar POP3 / IMAP ile kendilerine gelen emailleri nasıl okuta bilirim?

bununla ilgili kaynak gösterirseniz de memnun olurum.

Sendmail kitaplarında anlatılmıyor da.

Teşekkür ederim.