[Linux-programlama] Re: php programlamaya giriş

---------

[Linux-programlama] Re: php programlamaya giriş

From: \ <floyd07_at_gmail.com>
Date: Sat, 21 Mar 2009 15:11:48 +0200

        Arkadaşlar öncelikle ilginiz için çok teşekkürler. Söylediğiniz
şekilde çalışmalarıma başlamayı planlıyorum ancak yinede elimin altında
enazından bana ilk etapta yol gösterecek iyi bir kaynağın olmasını
istiyorum. Sabahtan bir kaç büyük kitapçıyı dolaştım. PHP ile ilgili bir kaç
kitabı alıp inceledim. İçlerinde hoşuma giden bazı kitaplar oldu . Örneğin
Alfa yayın Evinden Julie C. Meloni nin Herkes için PHP, MySQL ve Apache
adlı kitabı oldukça hoşuma gitti.
           Sizlerin bu konudaki önerileri nelerdir. Özellikle Türkçe kaynak
için.
Kolaylıklar. "SARI"