[Linux-programlama] php programlamaya giriş

---------

[Linux-programlama] php programlamaya giriş

From: \ <floyd07_at_gmail.com>
Date: Sat, 21 Mar 2009 12:29:33 +0200

Arkadaşlar herkese merhabalar,
         PHP ile programlamaya başlamak istiyorum. Daha önce bir çok
programlama dili uğraştım. Ve programlama konusuda az çok tecrübem var. PHP
ile ilgili piyasada ki kitapları araştırdım içerisinde en çok tavsiye edilen
"Pusula Yayınları' ndan M. ŞAMLI nın - PHP İle Web Programcılığı" kitabı.

          Piyasada ki kitapların haricinde de belgeler.org ve çeşitli
internet sayfalarındaki php ye başlangıç dökümanlarını indirip inceledim.
Ancak PHP ile programlamaya yeni başlayacak biri olarak sizlerden Türkçe
döküman konusunda fikir almak istiyorum . Ben Linux(PARDUS) kullandığım için
tüm çalışmalarımı bu sistemde gerçekleştirmek istiyorum. PHP ile genel
programlama ve web programla ile ilgili olarak hangi kaynakları ve kitapları
önere bilirsiniz?
Herşey için şimdiden teşekkürler. "SARI"