[Linux-programlama] Re: Postgresql ve Server

---------

[Linux-programlama] Re: Postgresql ve Server

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Sat, 21 Mar 2009 11:04:24 +0200

BSD'de nasıl bilemiyorum ama solariste malesef adam gibi çalıştırımadık
ve bu gece yarısı linuxa taşıyacağız.
Belki biz beceremedik belki solaris, bilemiyorum ama bir daha solaris
üzerinde postgresql çalıştıracağımı düşünmüyorum.

postgresql'i linux üzerinde kullanmanızı ısrarla tavsiye ederim.
ayrıca Devrim hocam bir önceki maildeki tavsiyeniz oldukca mantıklı. Bu
güne kadar aksini yapmadığım bir şeyi tavsiye ettiğim için kusura
bakmayın :(

iyi çalışmalar.

/**
* @author Atıf CEYLAN