[Linux-programlama] Yan: Re: PHP framework

---------

[Linux-programlama] Yan: Re: PHP framework

From: Guychmyrat Amanmyradov <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Thu, 19 Mar 2009 13:17:35 +0000 (GMT)

Ben symfony kullanıyorum. Ve çok memnunum.
Zend ile karşılaştıran makaleler okudum. Zend kullanıcıları,  -sanırım çok olduğundan - zendi daha çok övüyorlar.

performans konusuna değinmişler. Performans ( hız) bakımından symfonynyn yavaş olduğu doğru. ama iyi makine ile işi halledebilirsin :)

Birde, saf php ile kodlamanın doğru olduğunu söylemiş bir arkadaş.

Framework keşfettikten sonra ne kadar gereksiz şeylere gereksiz zaman harcadığımı anladım.

zend-te symfony-de iyidir. symfony-nin iyi tarafı dokümantasyonu çok iyi.
kullancı sayısı her geçen gün artıyor.
scriptaculous,prototype hazır geliyor. Bunlarda yetmiyorsa plugin olarak jQuery ekle. modalbox, lightbox, hepsini entegre etmek çok kolay.

Bunun dışında forum, cms, guard ... gibi bir sürü kullanışlı pluginleri var....

--- 19/03/09 Per tarihinde Timu EREN <selamtux_at_gmail.com> şöyle yazıyor: