[Linux-programlama] Re: Python Eğitimimiz başlıyor.

---------

[Linux-programlama] Re: Python Eğitimimiz başlıyor.

From: Devinim Yazilim Egitim Danismanlik <devinim_at_devinim.com.tr>
Date: Thu, 19 Mar 2009 11:27:06 +0200 (EET)

Merhaba,

Satacaktik ama baslamadik acikcasi. Zamanimiz olmadigi icin.
O hikayenin cikisi da tamamen issizlere is bulma amacli bir projeydi.
Ozellikle verdigimiz bir kac ilana 1-2 gun icinde yuzlerce basvuru almamiz
nedeniyle ve basvuranlar icerisinde onlarca bilgisayar muhendisi, bote
mezunu, matematik, fizik mezunlari olup yaklasik 1-2 yildir is arayanlari
gordugumuz icindi. farkli bir ortamdan kaynak yaratip ise almak
yetistirmek ve is sahibi yapmakti amacimiz. Gerci hala vazgecmis degiliz
ama biraz zaman harcamak gerekiyor.

Bu arada genas 2 nedir? Bilmedigimiz icin soruyoruz.