[Linux-programlama] Re: PHP framework

---------

[Linux-programlama] Re: PHP framework

From: Onur Yalazı <onuryalazi_at_mersin.edu.tr>
Date: Wed, 18 Mar 2009 23:46:07 +0200

Deniz Dizman wrote:
> merhaba,
>
> code igniter'i tavsiye ederim.
> http://codeigniter.com/
Bildiðim kadarýyla codeigniter PHP4 baðlarýndan hala tam olarak
kopamadý. CodeIgniter'cýlar bu yüzden Kohana'yý öneriyor diye biliyorum.
Gerçi ben bir symfony severim.. Hepsini gözden geçirmekte fayda var.
Belgelemelerini inceleyip yeterli belgelemesi olduðuna inandýðýnýzý
kullanmanýzý öneririm. Yoksa bol miktarda kaynak kod okumak zorunda
kalýrsýnýz.

Tabii bir de CakePHP vardý..

[1] kohana - http://kohanaphp.com/
[2] symfony - http://www.symfony-project.org/